Estonian Way of Wellness

Activespa TUNNID

FLYHIGH YOGA™ 

Juhendajad: Tiina Sarapuu, Mari-Liis Sprenk

FLYHIGH YOGA tunnis tehakse spetsiaalsel lae all rippuval trapetsil läbi erinevad Ashtanga joogast inspiree­ritud asendid, mis mõjuvad hästi lülisambale ning aitavad taastada lihaseid ja lõdvestada pingeid nii kehas kui meeles. Lisaks loovad FLYHIGH YOGA trapetsid tunnis mängulise ja rõõmsa atmosfääri.
FLYHIGH YOGA loob võimaluse end tundma õppida uues olukorras – rippudes pea alaspidi ja vaadates otsa gravitatsioonile. Tund on jõukohane kõigile, kuna alustame lihtsamatest aesenditest liikudes edasi loomulikku arengut mööda.
Joogastiili looja Jose Luis Jimenez ise on öelnud tunni kohta nii: „FLYHIGH YOGA mõte on usaldus ja selle kasvatamine endas. Me ripume pea alaspidi ja see nõuab usaldust, eelkõige enda suhtes. Alguses võib see olla raske, aga usaldus on nagu lihas – ajaga muutub see lihas tugevamaks. Usalda ennast.”

Tund kestab 60 minutit.

EMBODIED YIN YOGA

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

EMBODIED YIN YOGA on tasakaalustav vaikne joogapraktika, mis ühendab endas jooga, Taoismi ja Hiina meditsiini meridiaanide õpetuse. Meie kehas on yin pooleks kõõlused, liigesed, sidekude ja lihased ning veri liikuvaks ehk yang pooleks.

YIN joogas me venitame, vääname ja surume keha kokku, et parandada liigeste, kõõluste ning sidekudede plastilisust, verevarustust ja toitainete jõudmist nendesse piirkondadesse. Püsides lõdvestunult asendites saame me minna sügavale praktikasse, et saavutada paindlikkus. Asendites püsitakse 3-5 minutit, vahel ka kauem. Läbi pika ja rahuliku hingamise aitab YIN jooga rahustada närvisüsteemi ning annab võimaluse eneseavastuseks, võimaldab märgata emotsioone, mõttemustreid ning meie sees toimuvaid protsesse.

YIN jooga sobib suurepäraselt pingete leevendamiseks ja üldise energia taseme tõstmiseks.

Tunni kestus 60 min.

EMBODIED FLOW inspired YOGA™

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

On mõnus  joogapraktika, kus toimub sujuv liikumine asendist asendisse ning suurema tähelepanu saavad just üleminekud ja asendivahetused. Tänu liigutuste voolavusele on aega tunnetada ja kogeda, avastada, kuidas keha liigub ja oma asendid leiab. Selline liikumine arendab pehmust, sügavust, kergust ja  jõudu. Liikumiste sooritajast saab iseenda suurim õpetaja ning praktika käigus sünnib tervik. See tund arendab ja laiendab kehalis-meelelist  tunnetust ning elukogemusest läbi liikumise.

 

Tunni kestus 60 min.

YOGA NIDRA & MEDITATION

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

Tund kestab 45 minutit.

 

ASHTANGA I seeria

Juhendaja: Tiina Sarapuu

Ashtanga vinyasa jooga on hatha jooga dünaamiline vorm, mida õpetas Sri K. Pattabhi Jois ehk Guruji Indias Mysore’is asuvas Ashtanga Jooga Teaduslikus Instituudis (Ashtanga Yoga Research institute). See on liikuv meditatsioon, kus hingamine ühendab asana, toimub asanate ühendamine vinyasa süsteemiga. Vinyasa tähendab hingamise ja liigutuste sünkroniseerimist. Selline tegevus tõstab kehatemperatuuri – lihased ja siseorganid puhastuvad ning jääkained väljuvad kehast, mille tulemusena paraneb vereringe, suureneb painduvus ja keha muutub tugevamaks, meel rahulikuks ja keskendunuks.

Asendites püsitakse 5-10 hingamist ning läbi hingamise ja liikumise tekib meditatiivne seisund. Pideva harjutamisega suureneb teadlikkus oma keha, meele ja vaimu ühtsusest. Esimest harjutuste seeriat nimetatakse Yoga Chikitsa‘ks, mis tähendab joogateraapiat. See harjutuste seeria puhastab keha ja muudab ta tervemaks. Harjutusi tehes õpime rakendama bandhasid (lukke), Ujjai hingamist (Ashtanga joogale omane hingamiseviis) ja drishtisid (pilgu suunamine)

Ashtanga jooga praktika on protsess, mis vajab aega ja kannatlikkust ning kõik tuleb! See on 99% praktika ja 1% teooria.

Tund kestab 60 minutit.

FLYHIGH Kids

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

FLYHIGH YOGA populaarsus täiskasvanute seas on nii suur, et otsustasime „lendama“ õpetada ka lapsed. 8-12 a lastele mõeldud tund koosneb lihtsamatest asenditest ja lennuharjutustest trapetsil. Tund toimub vahva muusika saatel ning lõpeb 10 minutilise „rahunemisega“ pärast kiikumist, lendamist ning lustimist. Tund on hea asendus tahvelarvutitele ning laupäev pingelistest koolipäevadest lõõgastumiseks parim aeg. Lendamiseni koos lastega!

Tund kestab 45 minutit.

Pilates Kids

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

Lastele suunatud mänguline Pilatese tund, mille eesmärgiks on tugevdada laste süvalihseid saavutamaks paremat rühti, et  lapse keha oleks vastupidavam pikkadele istumistele koolipingis, arvuti või teleka ees. Tunnis kasutatakse Pilatese meetodist tuntud harjutusi ja erinevaid vahendeid, et trenn oleks lustlik, aga tõhus.
Lisaks tehakse tunnis ka erinevaid hingamisharjutusi, et arendada teadlikku hingamist juba lapseeas.Hingamised rahustavad meeli ja maandavad ka kõige pisematel olmest tekkivat stressi.

Tund kestab 45 minutit.

Pilates

Juhendajad: Tiina Sarapuu, Mari-Liis Sprenk

Pilates on ohutu ja tõhus treeningmeetod, tänu millele suureneb nii painduvus, jõud kui ka kontroll keha üle. Pilatese treeningul jälgitakse alati järgmisis põhimõtteid: õige hingamine, keha asetus, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus.

Pilatese meetod keskendub keha “jõujaama” tugevdamisele ja keha üle kontrolli saavutamisele. “Jõujaam” koosneb kõhulihastest, alaseljast ja tuharatest. Pilateses saavad treenitud ka vaagnapõhjalihased, süva-kõhulihased ja väikesed lülisammast toetavad lihased. Et lihastreening toimub läbi venituste ning sirutuste, annab Pilates kaunilt vormitud pikad lihased. Pilatese kaasamine oma treeningprogrammi aitab saavutada paremaid tulemusi teistel spordialadel ning parandada elukvaliteeti. Pilatese lõppeesmärgiks on keha ning vaimu tasakaal – vaid nii on võimalik saavutada üleüldine heaolutunne.

Tund kestab 45 minutit.

Shindo

Juhendaja: Kristjan Puusild

Shindo on Jaapanist pärit massaaži-, venitus- ja lõõgastusharjutuste süsteem, kus kohtuvad tuhandeid aastaid vana idamaine tarkus ning kõige uuemad teadmised inimese anatoomiast- füsioloogiast. Shindo käsitlus inimesest on terviklik, kus igal elundil ja energiakanalil on täita konkreetsed ülesanded. Shindo harjutustund on abiks tasakaalu taasloomisel, maandades kuue põhiharjutuse kaudu stressi ning vähendades füüsilisi- ja emotsionaalseid pingeid. Shindo võtted aitavad lõdvestumise, enesega kontakti saavutamise ning teadveloleku kaudu leida keha ja meele tasakaalu.  Shindo-õpetaja ülesanne on häälestada, juhtida ja toetada osalejaid igas harjutuses ning vajadusel ka konsulteerida klienti ning anda tagasisidet!

Tund kestab 60 minutit.

Vabatants/DANCEFLOW

Juhendaja: Kristjan Puusild

Vabatants on suurepärane võimalus iseendaga kontakti saamiseks. Selles tunnis viib muusika meid rännakule, milles saab avastada nii oma kehalist loovust, vabastada emotsionaalseid pingeid ning laadida end positiivse energiaga. Vabatantsus tantsib iga tantsija oma tantsu, kuid tihtipeale tekib ruumi sünergia, mis võimendab vabanemisprotesse. Tants on sobiv kõigile ning ei eelda varasemat tantsukogemust! Muusika on igas tunnis erinev ning spetsiaalselt juhendaja poolt kokku pandud loomaks võimalusi nii ihuliseks kui hingeliseks eneseavastamiseks! See on suurepärane võimalus pingete maandamiseks ja endas tasakaalu leidmiseks

Tund kestab 90 minutit.

Les Mills BODYBALANCE™

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk, Tiina Sarapuu

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening. Rahuliku muusika saatel toimuv tund koosneb 12-st erinevast loost,  kus tehakse erinevaid liikumisharjutusi, mis põhinevad jooga, tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Lisaks mõjub rahustavalt ka meelele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel. Tund toimub paljajalu.

Tund kestab 55 minutit.

Les Mills BODYPUMP™ 

Juhendajad: Danek Tsuskin, Katrin Uusen

BODYPUMP® on lihasvastupidavustreening, kus kaasahaarava muusika saatel treenitakse läbi kõik põhilised lihasgrupid. Treeningul kasutatakse lisaks oma keharaskusele ka stepipinki, kange, kettaid ja hantleid.
BODYPUMP®-iga saavutatud tugeva ja toonuses keha kiiresti!

Tund kestab 55 min.

Les Mills BODYJAM™ 

Juhendaja: Tiina Sarapuu

BODYJAM® on emotsionaalne ja kaasakiskuv tantsutreening. Siin on ühendatud hetke popmuusika ning kuumimad tantsusammud. Treeningu läbiviimisel kasutatakse erinevaid tantsustiile – disko, hip-hop, latino, house, reggae, rock, jazzjne. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni, põletab hulgaliselt kaloreid ja annab positiivse emotsionaalse laengu. Sobib nii algajatele tantsusõpradele kui ka edasijõudnutele.

Tund kestab 55 minutit.

FRT/functional circuit training

Juhendajad: Ulvi Sikut, Danek Tsuskin

See on tund, kus kasutame sangpomme, topispalle, BOSU® balance trainer´it,  REEBOKI step´i lauda, hantleid, kangi, TRX rihmasid ning PLYO pinke ja neid kõiki ühe eesmärgi nimel – SAADA TUGEVAKS ja astuda välja kehale harjumuspärasest mugavustsoonist!

FRT on  vastupidavus kombineeritud jõutreeninguga. Tund on ülesehitatud eri jaamadele ning seal sooritatavatele harjutustele.  Erinevates peatustes ootavad mitmeid suuri lihasrühmi haaravad harjutused: kükid, väljaasted, surumised, tõmbed, pöörded jne. Lihastoonus, kaloripõletus ja väljakutse on garanteeritud. Treening sobib kõigile, kes soovivad vaheldust jõusaalile ilma kaotamata jõusaalile omast feeling´ut. FRT on pigem tiimitöö kui rühmatreening.

Tund kestab 60 minutit.

BEST BUTT EVER

Juhendaja: Ulvi Sikut

See tuline treening on strateegiliselt kokku pandud harjutustest, mis tõstavad, vormivad, toniseerivad ja kujundavad sulle kõige kuumemad tuharalihased ever. Lisaks töötame natuke ka taljet, et kontrasti luua.

Õnneks kestab tund vaid 45  minutit!

ABS & BACK Workout

Juhendaja: Ulvi Sikut

Keskmise intensiivsusega tõhus tund kõhu- ja seljalihaste vormimiseks. Treenimiseks kasutatakse erinevaid vahendeid ja lisaraskuseid. Tund on suunatud spetsiaalselt kere keskosa tugevdamiseks ning rasvapõletuseks kombineerides kõhu- ja seljalihaste harjutusi Pilatese harjutustega. Tulemused on tuntavad ning märgatavad regulaarselt treenides juba õige pea.

Tund toimub treeningjalanõudes.

Tund kestab 45 minutit.

ABS, BACK, BUTT workout

Juhendaja: Ulvi Sikut

Keskmisest kõrgema intensiivsusega tund kõhu, selja ja tuharalihaste vormimiseks, kus kasutatakse oma keharaskusele lisaks ka erinevaid vahendeid (tube, kettaid). Ilma  sammukombinatsioonideta tunnis on harjutused suunatud spetsiaalselt nimetatud piirkondadele, kombineerides nii kõhu, selja ning tuharalihaste harjutusi liikumisega. Hea muusika toetab sinu treeningkogemust! Tund hoiab lihased toonuses ja meeled värsked, regulaarselt treenides näeb ja tunneb tulemusi õige pea.

Tund toimub treeningjalanõudes.

Tund kestab 55 minutit.

» Tunniplaan ja online broneerimine
» Hinnakiri

Info: tel 440 1013, e-mail activespa@spaestonia.ee

Jälgi meid: fb-logo  insta-logo

Broneeri online