Estonian Way of Wellness

Activespa tundide kirjeldused

FLYHIGH YOGA™ 

Juhendajad: Tiina Sarapuu, Mari-Liis Sprenk, Aura Mengel

ACTIVESPA ESTONIA

FLYHIGH YOGA on üha rohkem maailmas populaarsust koguv õhujooga stiil, mis  lubab osalejal kogeda joogat täiesti uue nurga alt. See on atraktiivne, uus ning mitmekülgne Iyengar joogast inspireeritud tund.
Tunnis toimuvad harjutused  spetsiaalsel lae all rippuval rihmal  ja matil vaheldumisi. See tund erineb tavapärasest joogapraktikas just rippuvate asendite poolest ning ka asendite, mida vaid FHY rihm võimaldab teha. Me kiigume, lendame ja ripume, aga loomulikult mitte terve tunni pea alaspidi. Flyhigh Yoga rihmad annavad  tunnile mängulise ja erilise  atmosfääri ning aitavad  viia osaleja asendis sügavamale ning kohtadesse, kuhu ilma abivahendita polegi võiumalik liikuda. Harjutused mõjuvad hästi lülisambale, aitavad taastada ja lõdvestada pingeid nii kehas kui meeles, arendavad keskendumist, parandavad rühti  ja tõstavad immuunsust.
Pärast tundi on kehas väga mõnus lõdvestunud, vaba, aga ka tugev tunne ning meeled rahunenud. Põnev joogastiil loob võimaluse end tundma õppida uutes olukordades. See on tund, mis arendab nii füüsiliselt kui vaimselt. Täiesti uus dimensioon Sinu joogapraktikas – kogemus, mis on kogemist  väärt!

Kestvus 60 min


EMBODIED YIN YOGA

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

EMBODIED YIN YOGA on tasakaalustav vaikne joogapraktika, mis ühendab endas jooga, Taoismi ja Hiina meditsiini meridiaanide õpetuse. Meie kehas on yin pooleks kõõlused, liigesed, sidekude ja lihased ning veri liikuvaks ehk yang pooleks.
YIN joogas me venitame, vääname ja surume keha kokku, et parandada liigeste, kõõluste ning sidekudede plastilisust, verevarustust ja toitainete jõudmist nendesse piirkondadesse. Püsides lõdvestunult asendites saame me minna sügavale praktikasse, et saavutada paindlikkus. Asendites püsitakse 3-5 minutit, vahel ka kauem. Läbi pika ja rahuliku hingamise aitab YIN jooga rahustada närvisüsteemi ning annab võimaluse eneseavastuseks, võimaldab märgata emotsioone, mõttemustreid ning meie sees toimuvaid protsesse.
YIN jooga sobib suurepäraselt pingete leevendamiseks ja üldise energia taseme tõstmiseks.

Kestvus 60 min


EMBODIED FLOW inspired YOGA™

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

On mõnus  joogapraktika, kus toimub sujuv liikumine asendist asendisse ning suurema tähelepanu saavad just üleminekud ja asendivahetused. Tänu liigutuste voolavusele on aega tunnetada ja kogeda, avastada, kuidas keha liigub ja oma asendid leiab. Selline liikumine arendab pehmust, sügavust, kergust ja  jõudu. Liikumiste sooritajast saab iseenda suurim õpetaja ning praktika käigus sünnib tervik. See tund arendab ja laiendab kehalis-meelelist  tunnetust ning elukogemusest läbi liikumise.

Kestvus 60 min


YOGA NIDRA & MEDITATION: Pausil

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

Kestvus 45 min


ASHTANGA VINYASA YOGA half primary

Juhendaja: Tiina Sarapuu

Ashtanga vinyasa jooga on hatha jooga dünaamiline vorm, mida õpetas Sri K. Pattabhi Jois ehk Guruji Indias Mysore’is asuvas Ashtanga Jooga Teaduslikus Instituudis (Ashtanga Yoga Research institute). See on liikuv meditatsioon, kus hingamine ühendab asana, toimub asanate ühendamine vinyasa süsteemiga. Vinyasa tähendab hingamise ja liigutuste sünkroniseerimist. Selline tegevus tõstab kehatemperatuuri – lihased ja siseorganid puhastuvad ning jääkained väljuvad kehast, mille tulemusena paraneb vereringe, suureneb painduvus ja keha muutub tugevamaks, meel rahulikuks ja keskendunuks.
Asendites püsitakse 5-10 hingamist ning läbi hingamise ja liikumise tekib meditatiivne seisund. Pideva harjutamisega suureneb teadlikkus oma keha, meele ja vaimu ühtsusest. Esimest harjutuste seeriat nimetatakse Yoga Chikitsa‘ks, mis tähendab joogateraapiat. See harjutuste seeria puhastab keha ja muudab ta tervemaks. Harjutusi tehes õpime rakendama bandhasid (lukke), Ujjai hingamist (Ashtanga joogale omane hingamiseviis) ja drishtisid (pilgu suunamine)
Ashtanga jooga praktika on protsess, mis vajab aega ja kannatlikkust ning kõik tuleb! See on 99% praktika ja 1% teooria.

Kestvus 60 min


Hatha jooga

Juhendajad: Natalie Sanna ja Aura Mengel


FLYHIGH Kids

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk

FLYHIGH YOGA populaarsus täiskasvanute seas on nii suur, et otsustasime „lendama“ õpetada ka lapsed. 8-12 a lastele mõeldud tund koosneb lihtsamatest asenditest ja lennuharjutustest trapetsil. Tund toimub vahva muusika saatel ning lõpeb 10 minutilise „rahunemisega“ pärast kiikumist, lendamist ning lustimist. Tund on hea asendus tahvelarvutitele ning laupäev pingelistest koolipäevadest lõõgastumiseks parim aeg. Lendamiseni koos lastega!

Kestvus 45 min


Pilates

Juhendajad: Tiina Sarapuu, Mari-Liis Sprenk

Pilates on ohutu ja tõhus treeningmeetod, tänu millele suureneb nii painduvus, jõud kui ka kontroll keha üle. Pilatese treeningul jälgitakse alati järgmisis põhimõtteid: õige hingamine, keha asetus, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus.
Pilatese meetod keskendub keha “jõujaama” tugevdamisele ja keha üle kontrolli saavutamisele. “Jõujaam” koosneb kõhulihastest, alaseljast ja tuharatest. Pilateses saavad treenitud ka vaagnapõhjalihased, süva-kõhulihased ja väikesed lülisammast toetavad lihased. Et lihastreening toimub läbi venituste ning sirutuste, annab Pilates kaunilt vormitud pikad lihased. Pilatese kaasamine oma treeningprogrammi aitab saavutada paremaid tulemusi teistel spordialadel ning parandada elukvaliteeti. Pilatese lõppeesmärgiks on keha ning vaimu tasakaal – vaid nii on võimalik saavutada üleüldine heaolutunne.

Kestvus 45 min


Les Mills GRIT:UUS!

girtLes Mills GRIT on HIIT (high intensive interval training) e. intensiivne intervalltreening, kus kõrge intensiivsusega treeninguintervallid vahelduvad puhkusega.
See on meetod, mis kompab Teie võimete piire, aga viib treenimise hoopis uuele tasemele.

Les mills GRIT™ sari koosneb 3st erinevast suunast:

  • GRIT PLYO intensiivsuse tõstmiseks kasutatakse step-pinki ja kettaid
  • GRIT STRENGTH lihasjõu maksimum kasutus koos kangide, ketaste ja keharaskustega
  • GRIT CARDIO  aeroobse võimekuse proovilepanek läbi keharaskusega harjutuste
  • Les Mills GRIT on optimaalne täiendus Teie tavapärasele treenimisele, olgu selleks siis jõu- või aeroobne treening (TONE, BODYPUMP, FRT).

GRIT viib Teie tulemused uuele tasandile. Teaduslikud uuringud on tõestanud, et Les Mills GRIT suurendab energiakulu ja ergutab ainevahetust veel mitme tunni jooksul pärast treeningu lõppu.
Miks käia Les Millls GRIT™ treeningutes?

  1. Kiirelt märgatavad tulemused
  2.  Suurendab rasvapõletust
  3. Ajasäästlik

Les Mills TONE ®: UUS!

Juhendaja: Tiina Sarapuu

TONE on Les Millsi täiesti uus konseptsioontund , kus 45 minuti jooksul teed sa linnukesed igasse kastikesse nimekirjas, millest koosneb üks hea ja  tõhus treening.
See on ideaalne segu funktsionaalsetest jõuharjutustest ja cardioliikumistest, abivahenditena treeningule lisaväljakutse esitamiseks kasutame kummilinte ja raskuskettaid. Tone on ideaalne baasttund, mis loob hea  vundamendi ka teistes Les Millsi treeningutes osalemiseks. Osaleja saab valida endale vastava sooritustaseme. Soovitame kõigile, kes soovivad liikuda, areneda ja õppida midagi uut!

Kestvus 45 min


Les Mills BODYBALANCE™

Juhendaja: Mari-Liis Sprenk, Tiina Sarapuu

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening. Rahuliku muusika saatel toimuv tund koosneb 12-st erinevast loost,  kus tehakse erinevaid liikumisharjutusi, mis põhinevad jooga, tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Lisaks mõjub rahustavalt ka meelele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel. Tund toimub paljajalu.

Kestvus 55 min


Les Mills BODYPUMP™ 

Juhendajad: Danek Tsuskin, Katrin Uusen

BODYPUMP® on lihasvastupidavustreening, kus kaasahaarava muusika saatel treenitakse läbi kõik põhilised lihasgrupid. Treeningul kasutatakse lisaks oma keharaskusele ka stepipinki, kange, kettaid ja hantleid. BODYPUMP®-iga saavutatud tugeva ja toonuses keha kiiresti!

Tund kestab 55 min


Les Mills BODYJAM™ : Pausil

Juhendaja: Tiina Sarapuu

BODYJAM® on emotsionaalne ja kaasakiskuv tantsutreening. Siin on ühendatud hetke popmuusika ning kuumimad tantsusammud. Treeningu läbiviimisel kasutatakse erinevaid tantsustiile – disko, hip-hop, latino, house, reggae, rock, jazzjne. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni, põletab hulgaliselt kaloreid ja annab positiivse emotsionaalse laengu. Sobib nii algajatele tantsusõpradele kui ka edasijõudnutele.

Kestvus 55 min


STEP interval

Juhendaja: Ulvi Laneman

STEP interval on lihasvastupidavustreening, kus intensiivsemad harjutuste tsüklid vahelduvad rahulikema ning lihasjõudu arendavate harjutustega. Tunnis tehtavad liikumised ja harjutused on väga mitmekülgsed ning põletavad palju kaloreid.

Lisakoormuse andmiseks kasutatakse erineva raskusega kettaid ning Les Mills Smart Step laudu.
Tund pole keeruliste sammukombinatsioonidega, aga kindlasti esitab meeldiva füüsilise väljakutse igale osalejale arendades koordinatsiooni.
Vormib hästi jalgu ja tuharaid. Tund toimub sisetreeningu jalanõudes.

Treening sobib väga hästi MEESTELE!

Kestvus 45 min


Ringtreening jõusaalis/Circuit training in gym

Est Spa jooga (89)Juhendajad: Ulvi Laneman, Mari-Liis Sprenk

Ringtreening on vaheldusrikas treening, kus kasutame jõusaali vahendite, vabaraskuste ning funktsionaalsete harjutuste maksimaalset potentsiaali parima treeningtulemuse saamiseks. Lisaks jõusaali seadmetele kasutame sangpomme, topispalle, BOSU®, TRXi jpms. Igas jaamas sooritatakse harjutusi kuni minut. Tund algab lihtsa soojendusega ja lõpeb kerge taastava venitusega. Igas jaamas toimuvad harjutused kuni 50 sekundit.

Kestvus 55 min


» Tunniplaan ja ONLINE BRONEERIMINE
» Hinnakiri

Info: tel 440 1013, e-mail activespa@spaestonia.ee

Jälgi meid: fb-logo  insta-logo

Broneeri online